28. august 2013

Mange elsker at løbe...

En håndfuld af mine søde kollegaer skulle løbe DHL-stafetten i går. De var super seje og nåede igennem på en samlet tid, der hed 2 timer og 6 min :-)


Jeg løb ikke, men heppede sammen med nogle flere søde kollegaer. Der var en super stemning i Fælledparken og det var sjovt at være med og opleve de mange seje løbere, som gav den gas i det smukke sensommervejr. Vi sluttede eftermiddagen og aftenen af sammen med de øvrige løbere fra vores kommune med grill-mad og hyggelig snak.  

Jeg er ikke vild med at løbe. Nej, det siger mig faktisk ingenting - overhovedet. Alligevel var jeg blevet lidt inspireret og fascineret, så da jeg trænede i dag, måtte jeg lige forsøge mig med løbebåndet. Jeg fik løbet 1/5 DHL-stafet og ja, det var da ret sjovt ;-) Men jeg tænker stadig, at jeg vil gøre mig bedst som hepper igen til næste år... 

Har du løbet DHL i år? 


Follow me on Facebook or Bloglovin'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...