15. september 2013

SENSOMMER FOR EN 20'ER, TAK!

 Mens regnen stille falder udenfor mine vinduer, blomstre sensommeren i min stue... 

Min vase fra Sia. Min mor og jeg gav en vase til hinanden, da vi var på Fanø i sommerferien. 

Min smukke Sia vase set fra oven.

Min Omaggio vase fra Kähler, stage fra Anne Black og fugl fra Arne Jocobsen

Min hvide vase fra Menu i smukt selskab med mine huse fra Kähler 

De fine gule blomster har jeg købt for en 20'er i Fakta i dag. I den ene vase har jeg pyntet med lidt pink blomster fra en plante, jeg købte for 10 kr. i SuperBest i sidste uge. 

Sensommer for billige penge :-)


Follow me on Bloglovin', Facebook and Instargram 


4 kommentarer:

  1. Fik også lige fat i et bundt liljer fra Netto idag - så lækkert med friske blomster i min flotte kähler vase :)

    SvarSlet
  2. Blomster er bare dejlige - og især i smukke vaser :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...