18. august 2013

KOLDSKÅL & KÆRLIGHED

I går var jeg til champagne-brunch og fejre, at kærligheden har holdt mellem to mennesker i 25 år. Det var en helt fantastisk brunch, som deres datter imponerende nok havde lavet til de over 100 gæster. 

Jeg er lidt ærgerlig over, jeg ikke fik taget flere billeder af buffeten. Ikke nok med at maden var lækker, var den også præsenteret flot og elegant. Måske det kan fornemmes her ved koldskålen: 


Ideen er i øvrigt helt genialt. I glassene var der små kammerjunker og jordbær. I kanden var koldskålen, så det var bare at hælde den op i glasset, så var der koldskål med jordbær og kammerjunker :-) 

En masse lækre retter. Den lille skål med græsk yougurt, drys og bær var også genial. 

Jeg lavede dette kort til gaven: 
  


Cyklen på kortet har jeg printet inde fra nettet. Det er en fantastisk hjemmeside, hvor du kan designe monogrammer, invitationer og andre flotte ting med egen tekst og navne - lige til at printe. Jeg lavede teksten i Word, for jeg synes ikke den skrifttype, der var passede til kortet. Cyklen er udskrevet med ballonsnore. Ballonerne har jeg selv trykt med stempel-sværte i sølv. Jeg bruge mine fingre, det var lettere at styre end et rundt stempel.   


Ha' en dejlig søndag! 


Follow me on Bloglovin' eller Facebook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...