3. marts 2012

Tag et kig: Superheltemors bekendelser

(billede lånt på bloggen)

Ja, nu må den komme ... min opfordring til jer om at kigge forbi 


Jeg fandt selv frem til bloggen gennem Kamilla som Lovelink'er bloggen på sin blog. 

Superheltemors bekendelser er ikke særlig interessant i layoutet, men tro mig: Teksten er værd at læse! Det er kort sagt nogle mega sjove indlæg :-) Og giv dig tid, jeg skulle lige læse et par indlæg, før jeg blev fanget og nu nyder jeg at læse med. 

Mine farvorit indlæg er klart mandagstips, hvor forfatterens piger på 10 og 6,5 år udtaler sig om alt fra "Om hvordan man får styr på sit rod" til "Om hvordan man får sin far til at gøre, hvad man siger" eller "Om hvordan man får børn". Det direkte link til alle mandagstips får du serveret her!

Er du klar til en kæmpe griner? 
Der er i hvert fald humor at finde der blandt alle Superheltemors bekendelser
God fornøjelse :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...