10. marts 2012

S som Simon

Simon blev 2 år og jeg benyttede chancen for at afprøve et af mine nye stempler. Havde jeg haft bedre tid, da jeg lavede det, ville jeg nok have lavet lidt flere detaljer. Kortet blev dog meget fint alligevel, synes jeg.

Blåt bånd bundet gennem et par hvide eyelets. S'et er et papbogstav, som jeg har malet over med mat hobbylak. Jeg trykte stemplet med blå stempelfarve fra en stempelpude og udfyldte det med Ecoline akvarel. Jeg malede på akvarelpapir, men da farven på papiret ikke var rigtig hvid og derfor ikke passede til kortet, klippede jeg motivet ud og fik det limet på hvidt karton i stedet for.


Jeg håber også, at forårs-solen skinner udenfor dit vindue.
Tak fordi du tog dig tid til at besøge bloggen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...