1. marts 2012

Et par kort midt i rodet

Lige et par kort, som har ligget på computeren et stykke tid. Det er nogle ret enkle kort uden det helt store, men jeg vil nu alligevel vise dem frem.

Det første lavede jeg til Romeo, som blev 6 år. I den grønne cirkel var et fint billede af Romeo, men det vil jeg ikke vise frem på bloggen, så derfor synes det også lidt kedeligere end det egentlig var. Baggrundpapiret er fra The immortal love stack.

Næste kort lavede jeg til min bror, som er vild med amerikansk fodbold. Jeg fandt et foto at en fodbold på nettet og klippede den stort set derefter, så igen et let og enkelt kort.

Jeg roder lidt med bloggen, når tiden til det er der. Jeg vil gerne lave den lidt om, men jeg er ikke så meget inde i systemet, så det skal jeg lige finde ud af.

Tak fordi du læser med - det er kun dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...