23. oktober 2011

Kære lille farmor

Min farmor har fødselsdag og skal naturligvis have et fødselsdagskort:
Jeg har brugt mit nye Hero art stempel, som jeg vandt hos Karina - det er meget sødt! Blomsten købte jeg for nylig i Panduro og baggrundspapiret er fra en gammel H.C Andersen eventyrbog, som æsken her også er beklædt med. Kortet er bundet sammen med bastbånd. 

Farmors gave er en adventskalender, min mor har ordnet - jeg har lavet mærkater til gaverne:

Har du forresten husket at smide lodder i Paperwears give away? Det skulle du ta' at gøre - der er noget virkelig flot papir på spil! Kom direkte til Paperwears give away ved at trykke på billedet i højre sidepanel.

Dejlig søndag til alle :-)

1 kommentar:

  1. Det er et rigtig smukt kort, du har lavet. Flot farvesammensætning.

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...