17. oktober 2011

Gavekort fovandlet til nye skønne sager

Jeg har været på shopping! Jeg har to gange vundet udfordringen på PanduroBloggen og det udløser gavekort til Panduro, hvilket er så fantastisk! I sidste uge fik jeg så gjort mine køb. Det blev til en masse skønne sager:

Designblok 'The immortal love' (360586), Panopaint 'Paradise' og 'Shabby Chic' (244753/244749), Rub-ons bogstaver (360515), stofknapper eventyr (304640/304641), papirroser koral (653605).


Der er nogle virkelig flotte ark i denne blok. Min lillesøster kunne så fortælle, at det er designs fra filmen 'Twilight'. Se, det vidste jeg ikke, men det ændre jo ikke på at de er flotte!



Malingen her kan jeg meget godt lide at bruge, men jeg har manglet et større udvalg af farver. Denne maling er god, fordi den tørre mat op (i modsætning til hobbylak, som bliver blankt).

I Panduro er det muligt at få studierabat og her gives 10% - det benytter jeg mig af og det er en dejlig ordning!

TAK for dit besøg!
Skøn mandag til dig og dine :-)

P.S. Du kan stadig nå at deltage i den udfordring, som kører på PanduroBloggen i øjeblikket - temaet er julekort. Kig forbi og læg dit bidrag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...