30. maj 2014

♥ FREDAGS FRIDAG ♥

I dag har jeg haft fri :-) 

Ret spontant fik jeg en aftale i stand med min søde veninde. Vi mødtes inde i byen og gik i den nye Stof & stil på Vesterbrogade. Bagefter gik vi til Torvehallerne, hvor vi skulle have en is hos Is a Bella, som er min venindes ynglings-issted. De har en vildt lækker mørk chokolade is. Jeg har smagt og godkendt den :-) Nå, men de har lige åbnet en is-biks i Torvehallerne (den anden ligger på Smallegade på Frb.). 

På vejen derover måtte jeg lige i Fakta, for jeg havde ikke fået spist frokost. Og ud over sandwich og bananer, købte vi også lige en pakke Spangsberg flødeboller til halv pris(!). Det kan man jo ikke gå forbi ;-) 

Vi satte os på torvet, spiste sandwich, bananer og TO flødeboller hver. 

Bagefter besøgte vi hallerne på over-fyldt mave, så vi kunne på ingen måde klemme en lækker is ned :-( Der skulle vi nok lige have prioriteret lidt... 

Jeg har faktisk aldrig været i Torvehallerne før, selvom det ligger tæt på, hvor jeg bor. Det bliver i hvert fald ikke sidste gang , jeg skal derind. Det er en skøn oase med virkelig god atmosfære og så dufter der himmelsk. Lige i den forbindelse var det perfekt at besøge stedet med udspilet flødebollemave, for vi følte os ikke nær så fristet af lækkerierne, som vi under normale omstændigheder ville være. 

Vi gik til Østerbro langs søerne og nåede til OLUFs is, som er mit ynglings-issted og så købte vi is! Det var ikke fordi vi var sultne, det var bare fordi... Så et styks melon-sorbet på pind til mig og så en med havtorn til søde D. 

Hjemturen tog vi igennem Brumleby, der er altså også ret hyggeligt. 

Hjemme igen klemte vi så en lækker hjemmelavet sandwich ned. Så tror jeg også godt, vi kan klare os til i morgen uden rumlende maver. 

Det har virkelig været en dejlig eftermiddag, midt i byen i fuld sol ♥













2 kommentarer:

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...