19. oktober 2013

LAKRIDS-FIDUSER

Heldige mig fik en pose lækkerier af en sød veninde. Lækkerierne var disse skønne lakrids-skumfiduser, som hun selv havde lavet:

Må indrømme, at der var flere i posen, da jeg fik den, men jeg nåede at spise ret mange, inden jeg tog billedet. For de var så lækre ;-)

Den perfekte skumfidus konsistens - MUMS

Opskriften hun har brugt er fra Johan Bülow. En anden ting jeg kan lide med lakrids er marengs. Der er jo et hav af muligheder og jeg kan virkelig godt lide lakrids.  

God lørdag!

Follow me on Bloglovin', Facebook and Instargram

4 kommentarer:

  1. Årh, jeg elsker lakridsskumfiduser - især hvis de spises sammen med de lyserøde (; Det må jeg prøve at fifle med.
    De ser godt nok helt perfekte ud, dem du har fået fat i det - lækkert :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh det lyder godt nok også som en lækker kombi! Ja, hun har virkelig ramt den rette konsistens :-)

      Slet
  2. Svar
    1. De er så lækre - det er helt svært af holde nallerne væk ;-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...