18. oktober 2013

A DELICIOUS FOOD CLUB

Jeg elsker at følge blogs og jeg følger en hel del. Af og til så sker det, at jeg opdager en ny blog, som jeg aldrig er endt på før i min blog-surfing. Nogle gange sker det så, at den blog jeg havner på, trækker mig fuldstædig ind i sit univers, mens jeg klikker rundt mellem alle de spændende indlæg. 

Det skete for mig i mandags, hvor jeg efter at have trænet sad i omklædningen og pustede ud. Jeg tog lige min telefon frem og vupti, så havnede jeg hos THE FOOD CLUB og der blev jeg hængende temmelig længe! 

Dittes blog er virkelig en lækker en af slagsen. Den er fyldt med opskrifter og de smukkeste fotos af maden, kagerne og alt det andet. Vildt inspirerende og heeelt vildt lækkert! 

Se bare her:

karamel, chokolade og havsalt - det kan kun være en sikker vinder!

Altid godt med en lækker snack

Nemt, lækkert og sundt

Luksus morgenmad  

En god start på dagen 

Jeg har ingen ord - det lyder bare så uimodståelig lækkert

Chokolade, skumfiduser, hasselnødder og tørret frugt. Haps!

Jeg er fuldstændig solgt! Her er kun et mini-udvalg af Dittes opskrifter, som du finder på hendes virkelig lækre blog. 

Egentlig læser jeg ikke særlig mange mad-blogs, men det gør jeg nu :-) Måske det også er et sted for dig - du bør i hvert fald kigge forbi :-)

1000 tak for dit besøg og skøn fredag til dig og dine!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...