10. august 2013

V I L D • M E D • J U I C E


Jeg er faktisk ret vild med juice og jeg er ikke blevet mindre vild med det, efter jeg fik en dejlig Wilfa slow-juicer i fødselsdagsgave.

Jeg har prioriteret, at den står permanent på mit køkkenbord. Det der med at skulle hive den frem hele tiden, gør det bare besværligt, synes jeg. Det skal siges, at jeg ikke har særlig meget køkkenbords-plads, men den står nu fint på spækbrættenes gamle plads :-)  

Jeg bruger den jævnligt og synes alt hvad, der kommer ud af den er super lækkert! Selve juiceren fylder ikke så meget og jeg synes den er let at vaske op. Særligt filtret er super let at rengøre. Nogle af delenene af plastik virker lidt skrøbelige, men ellers er jeg fuldt tilfreds. 

Jeg forsøger mig med forskellige juicer. I starten meget frugt, men nu forsøger jeg også at få grønsager i juicen. Det bruger jeg mange gulerødder til og ingefær kommer jeg altid i. Juicen har en smule frugtkød i sig, når den er færdig. Det kan jeg godt lide, men det er jo en smagssag. 

Har du nogle gode juice-forslag, så sig endelig frem :-) 


Follow me on Bloglovin' eller Facebook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...