6. juli 2013

På gensyn er bedre end farvel

Det var sådan, jeg tænkte, da jeg sidste fredag skulle tage afsked med en af mine tætteste kollegaer på mit arbejde. Hun har efter 17 år i det samme hus meget modigt søgt videre. Hun blev sendt afsted med manér og det fortjente hun. Jeg vil savne hende meget i det daglige, men jeg ved vi ses igen og det trøster mig. 

Derfor sagde vi på gensyn og ikke farvel. 

Kort før receptionen, som skulle holdes på vores smukke grønne legeplads, startede. 

Jeg havde naturligvis lavet et kort - ja og købt en gave: 

Kort med luftballoner, som symboliser at rejse og stjernerne fordi vores vuggestue hedder Stjernerne. 
  
Nogle af stjernerne er sat på klæbepuder - det samme er den ene luftballon. 

Gaven pakket ind med stor hvid sløjfe og et M for Mette.

Tak for dit besøg!

Follow me on Bloglovin' eller Facebook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...