30. juni 2013

Husk mig - du kan nå det endnu, men du skal skynde dig


Søde læsere

Jeg er så glad for, I følger med på min blog.

I morgen lukker Google Reader og Google Friend Connect. Jeg har 112 fantastiske GFC læsere og jer vil jeg miste, når Google lukker sine tjenester. 


Det er super let at oprette en konto og med Bloglovin' er det en fornøjelse at følge alle sine ynglings-blogs. 

Du kan med et snuptag flytte alle dine blogs fra Google Reader direkte ind i Bloglovin' så du ikke skal bruge tid på at finde og tilføje hver enkel blog. 


Jeg håber, vi ses på Bloglovin' :-)


2 kommentarer:

  1. Jeg har for et par dage siden overført alle mine læsere til Bloglovin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt Kirsten. Jeg er meget glad for at bruge Bloglovin' :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...