6. mar. 2013

My Insta-week

Min Instagram-konto er blevet lidt mere aktiv og her er lidt fra ugen, der er gået:
En lille pause ved vandet Jeg ELSKER forår!

Endnu et forårstegn

Nørdegrej hentet i pakkeshop lige før lukketid! 100% inpireret 

Glædeligt forår på den 1. forårsdag!

Så er linoliums-kniven indviet! 

Dejlig morgen i KBH

Gang i Børnehuset på Louisiana

Louisiana - solen skinner også her! 

Jeg mødte Mariehønen Evigglad på min vej :-)


Så er der købt ind til Bounty... Uhmmm haps!

Skoven er skøn - glæder mig til den er grøn

Find og følg mig på IG: Camillapam

Tak for dit besøg!

4 kommentarer:

  1. Skønne billeder.
    Min profil der hedder krebs63.
    Mvh Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg følger også dig nu :-)

      Slet
  2. Super fin blog du har kig forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    http://linebiine.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line. Dejligt at du besøger min blog og tak for de søde ord! Jeg skal nok kigge over til dig :-)Kh Camilla

      Slet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...