9. februar 2013

EN KÆRLIG HILSEN

Da vores seneste studerende i vuggestuen havde sidste dag lavede jeg et fint kort til hende :-)


Jeg brugte de fine bogstavs stickers, som jeg købte her. I den pakke er der ikke æ, ø og å, så jeg måtte tænke lidt kreativt. Jeg prøvede mange ting af og endte så med at sætte en rub-on e på a'et. De samme rub-ons som den øvrige tekst på forsiden. Måske lidt kringlet, når man skal læse det, men mon ikke det er til at forstå... Jeg brugte også en rub-on indeni kortet - den lille blomst i skrivefeltet. Det stribede MT er fra Søsterne Grene. Papiret er henholdsvis fra Søsterne Grene (brun) og Panduro (pink). Kortet er bundet sammen med sytråd i lange baner :-)


God lørdag til dig!

2 kommentarer:

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...