16. december 2012

16. december # Og vinderen er...

Så er det blevet tid til at trække en vinder af denne uges give away sponseret af Designpladsen. Med en håndfuld lodder i puljen valgte jeg selv at trække en vinder og vinderen blev:  


Tillykke Mette!! 

Det er klart værd at kigge forbi Mettes blog, hvis du er vild med Neglerier. Her blogger fire piger om de mest fantastiske negle. Jeg blev i hvert fald meget imponeret over, hvad man kan med negle - hold da helt op ;-) 

Mette, du må meget gerne sende mig en mail med din adresse, så vil jeg sende din præmie til dig:
camillapam@gmail.com

Mange tak til jer, der har deltaget i min give away. Vi (Dorte & jeg) kan se der er kommet en del likes på Facebook og det er jo rigtig dejligt!  

I næste uge er der gevinster at hente både fredag, lørdag og søndag, så hold dig til - der er noget for enhver smag. Jeg præsenterer præmierne i morgen, så kig endelig forbi! 

Ha' nu en fantastisk 3. søndag i advent!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...