15. december 2012

15. december # Pinterest inspiration


 Datoen er d. 15. december og juleferien rykker tættere og tættere på :-) Nu er det weekend og det er også dejligt! 

Er du egentlig på Pinterest? Jeg er selv stor fan af programmet, som kan huske alle mine inspirationskilder for mig. Jeg bruger det ret flittigt og har på nuværende tidspunkt 943 pins indenfor forskellige kategorier. 

Mange af ideerne er indtil videre forblevet som ideer, men et par ideer har jeg dog prøvet af. En af dem vil jeg vise dig i dag. Ideen er ret genial, hvis du som mig har enormt meget bånd. Og enkelt er det:

Du skal bruge: 
Dit kaos af bånd
Store ispinde (kan købes i Panduro)
Knappenåle (mine er fra Søsterne Grene) 

Du vikler simpelhen båndet om ispinden og sætter enden fast med en knappenål. Så har du styr på det!

Jeg udtænker jævnligt nye ideer til, hvordan jeg skal opbevare alle mine kreative materialer. Hver gang finder jeg den bedste, men efter noget tid er der brug for et nyt system. Systemet til bånd, som jeg nu har lavet, er jeg meget glad for. Nu skal jeg bare finde en æske eller et glas at opbevare de mange bånd-ispinde i. 


Og når vi nu taler systemer, så er det her systemet over bloggen i december måned:


24 dage er mange og væggen med post-it's er en kæmpe hjælp til overblikket :-)

Ha' en dejlig dag allesammen og tak fordi du kiggede fordi!

 HUSK HUSK HUSK 

2 kommentarer:

  1. Ja selvfølgelig er jeg på Pinterest, et dejligt sted at kunne dele og få inspiration fra :-)

    Fortsat god lørdag:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skønt! God weekend til dig!

      Slet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...