10. november 2012

Shopping og inspiration hos Søstrene

Jeg var et smut i Søsterne Grene i går og her var virkelig mange fine sager at kigge på 
og blive inspireret af! Jeg synes disse vaser og også de søde lysestager er super fine:

Vaser og stager lod jeg stå, for denne gang var det jagten på Masking tape, der var det helt store :-)
Desværre blev det kun til en enkelt rulle, meeen en fin en af slagsen:


Jeg var lidt ærgerlig over udvalget af masking tape, så der røg også lidt neon-tape i kurven :-)


Tak for dit besøg og rigtig herlig lørdag til dig!

6 kommentarer:

  1. Hej Betina. Jeg var i Søsterne Grene i Lyngby Storcenter. Jeg synes, der var rimelig mange tilbage her, så du må afsted og få fingrene i én. De er så fine, jeg har set dem flere steder i blogland. Måske jeg også skal have en, nu må vi se :-) Held og lykke med jagten og god lørdag!

    SvarSlet
  2. Rettelse: Egentlig tror jeg kun, der er de fire tilbage, af den vase du søger, som er på billedet. Så kan det godt være, du skal være ret heldig, hvis du vil have fat i en. Jeg var der i går omkring kl. 13.

    SvarSlet
  3. Jeg har også købt de små vaser i forskellige farver - de udgør det som årets adventskrans herhjemme :-)
    Ta et kig ...

    Nina :-)

    SvarSlet
  4. Lækre tapes!
    De hvide vaser er flotte, synes jeg. Og så til den pris!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor har du ret Karina! Søsterne Grene har altså virkelig mange søde ting :-)

      Slet
  5. Hej Nina, jeg har besøgt din blog og hvor er der en god idé at bruge stagerne som adventskrans. Er tallene du har sat på stickers? Tak fordi besøg hos mig og på gensyn :-)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...