12. november 2012

Efterlysning: Sponsorere og gæstebloggere til "December på Camomilla"



Kære søde læser 

Tak fordi du læser dette indlæg! Jeg vil gerne sparke endnu mere gang i bloggen i december måned, hvor jeg vil blogge hver dag samt meget gerne udlodde præmier til mine søde læsere (er umiddelbart tænkt, som en adventskalender). For at dette kan lade sig gøre, søger jeg hjælp hos jer i Blogland. Det du kan hjælpe mig med er følgende:

  • At sponsorere en gave til min december-pujle. Alt er velkomment både hjemmelavede gaver, firmagaver, gavekort eller gaver fra din egen shop. Størrelse og værdi har ingen betydning. Har du lyst til at sponsorere en gave, så send mig en mail på: camillapam@gmail.com og fortæl mig om din idé.
  • At booke en dag i december, hvor du gæsteblogger her på Camomilla. Indlæggene skal være inspireret af den søde juletid, hvor du skriver om dit liv, din hobby, din blog, dine juleønsker, din bolig, din familie, din bedste opskift, dine kreationer, hvad der inspirerer dig, viser dit julehjem i billeder – ja, hvad som helst. Er du interesseret i at gæsteblogge, så send mig en mail på camillapam@gmail.com og fortæl mig om din idé.

Hvad vil jeg gerne have ud af det?
  • Jeg ønsker at blogge hver dag i december. 
  • Jeg ønsker øget aktivitet og opmærksomhed på Camomilla i december.
  • Jeg ønsker at forkæle mine læsere og byde nye velkommen.
  • Jeg ønsker at inspirere og lade mig inspirere.
  • Jeg ønsker at tydeliggøre hvor mange fantastiske bloggere, der findes og sætte fokus på jeres kreativitet, engagement, ideer, blogs og forskellighed.

Hvad får du ud af det?
  • Du får din reklame/blognavn/shopnavn/logo i min sidebar i hele december måned – selvfølgelig som link, så læserne har mulighed for at besøge din blog/shop mv. Sponsorerer du en gave, bliver du også nævnt i et blogindlæg.
  • Du gør opmærksom på dig selv, din blog eller din shop gennem de sponsorerede gaver eller dit gæsteindlæg.   
  • Du inspirerer andre og kan lade dig inspirere af andre.
  • Du har naturligvis muligheden for at vinde de fine præmier, hvis du lægger lodder i gavepuljerne.  

Jeg håber virkelig, der er nogle, der er friske, så vi kan forkæle hinanden i den søde juletid :-)

Har du spørgsmål kan du sende mig en mail eller kommentere indlægget her.

Tak!

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

De bedste hilsner
Camilla 

4 kommentarer:

  1. Hej Milla <3
    Pam Jump Horses vil meget gerne sponsorere 150kr til "December på Camomilla :-D
    Håber det er noget du kan bruge.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Cille! Hvor er det sødt af dig! Jeg håber, det er i orden med dig, at jeg omsætter pengene til en fin præmie, som læserne har mulighed for at vinde? Mange tak for dit bidrag <3 Knus

      Slet
    2. Ja det var også det jeg havde tænkt du skulle ;)

      Slet
  2. Fantastisk Betina! Det er jeg vældig glad for. Smid mig endelig en mail, når du er klar til at fortælle mig om din idé :-) Jeg glæder mig til at høre fra dig!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...