20. oktober 2012

Smart tip, smuk sensommer & sprøde pandekager

Jeg bruger Pinterest temmelig meget og er vild med dens funktion. Jeg er vældig god til at blive inspireret rundt omkring på nettet, 
men knap så god til at huske, hvor søren jeg så det henne, når jeg gerne vil finde det igen. Pinterest er derfor en god og nyttig 
hjælp. Desuden også en god inspirationskilde i sig selv. 

Dette tip må jeg dele med jer her på bloggen, for jeg mener, der er nogle kort/scrap entusiaster, der kigger med herinde. 
Måske du også har købt fine alfabet stempelsæt, som kan være svære at stemple lige og ensartet med - det har jeg. 

 Her er tricket så: 

Ganske enkelt, men super smart. Det havde jeg ikke selv tænkt på. Jeg har ikke prøvet tippet endnu, 
men jeg er næsten 100% sikker på, at det er ret genialt. 

Du kan se mere til mine pins på Pinterest lige her! (klik-klik)

Til sidst også dagens Instagram fotos - se flere på Instagram camillapam

 Smuk sensommer - Østerbro

Ægte lørdags hygge - lækre pandekager 

Dejlig weekend til dig og dine - på gensyn!

2 kommentarer:

  1. Mums, det ser godt ud med de pandekager! Og flot billed.
    Du må have en god søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din kommentar Karina! Du kan også tro de var gode - det kan være jeg poster opskriften en dag :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...