7. juni 2012

Farvoritter # photochallenge day 3

Jeg fik ikke lige blogget i går, så her kommer min dag 3 i den 7 dage lange photochallenge. 

Denne gang har jeg ikke haft mit kamera i brug, men i stedet brugt min "print screen"-tast. 

Dagens tema er favorit og derfor vil jeg vise jer nogle af mine favorit blogs. 
Jeg kigger forbi mange blogs, så det er svært at vælge, men jeg har valgt disse:

Denise deler gavmildt ud af sine kreationer og ideer. Hun viser også gerne smukke billeder 
af en hverdag med kæreste, to småpiger, hunden Bertha, hus, have ect. OG så har hun 
sin egen webshop! Klik på billedet og se mere! 

Cecilie er en tidligere studiekammerat og hun er en haj til at hækle! Måske du er stødt på 
hendes "Elgen Helge" ude i blogland? Hvis ikke, så skulle du tage at slå et smut forbi. Her 
finder du mange fine opskrifter og ideer. Og hvis du som mig ikke hækler (endnu), kan du 
nyde at læse om hendes dagligdag med mand og snart 2 børn. Klik på billedet og kom indenfor!

Lisbeth har en fantastisk blog! Her kan du finde nye ideer, store tanker, søde børn, de fineste 
dukker (og dukkekurser), det simple men nærværende familieliv, smukke billeder, ro og 
meget andet. Klik på billedet og lad dig inspirere!


Superheltemors bekendelser har jeg tidligere nævnt på bloggen - det er ganske enkelt hylende
 morsomt! Klik på billedet - det kan kun anbefales!

Det var, hvad jeg ville dele med jer - tak for besøget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...