14. april 2012

Photochallenge day 6 # Ready for red?


Hajtænder er egentlig et sjovt udtryk - de røde skilte på vejene giver lidt farver at kigge på

Jeg har lige et smut i Panduro i dag -  jeg kom (som oftest) til at købe noget, der ikke stod på min liste

Flotte røde tomater er klar til tomatsalat 

Min fine røde vand(e)kande - som Bamse ville sige det (eller jeg selv ;-)  

Rød mand stå! 
 
Kortet, der er under kreativ behandling på krea-bordet netop nu. Det skal være klar til i morgen
formiddag, så jeg må hellere komme videre.

I morgen er sidste dag i photochallengen og farverne er sort og hvid.

Vil du se de andre røde bidrag, kan du klikke her! 

Jeg kan se, der er rigtig mange, der kommer forbi bloggen i øjeblikket, det er jeg rigtig glad for!
Så mange tak for dit besøg og på gensyn!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...