13. april 2012

Photochallenge day 5 # Pretty purple

Så blev det dag 5 i Frk. Stubbas photochallenge - farven er lilla :-)

Først lidt forår, som jeg synes er så skønt. Det kan diskuteres om farven på blomsterne er
blå eller lilla, men i dag er de altså lilla.

Min flotte nålepude, som en kreativ dreng har syet til mig. Den har en god plads på
mit krea-bord og holder godt styr på nålene.

En kvinde fra Sankt Petersborg

Lilla er også flot til det kreative :-)


Min header passer også lige ind i dagens farve

 
En lille notesbog

Du kan forskelligheden i de andre bidrag lige her!

Kig med i morgen, når farven rød pryder bloggen

God fredag!

2 kommentarer:

  1. Hvor er jeg vild med alle dine lilla ting! Damen fra Skt. Petersborg er flot. Og lilla kreating - I like!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, mange tak Guðrun! Jeg må også forbi dig og have set sine sidste bidrag. Tak for kommentarerne her - det er så dejligt!

      Slet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...