19. februar 2012

• Madeline •

Madeline blev 6 år forleden og mit fødselsdagskort til hende i år blev en basketstøvle ud fra Donnas skabelon.

Jeg valgte at lave den orange, da jeg så havde snørebånd i en passende farve. Jeg bukkede dem om på midten, for at de passede i størrelsen.  
Jeg stemplede sekstallet og eksperimenterede lidt med at drysse glimmer på det - det lykkedes nogenlunde, men meget af det dryssede af igen, mens jeg arbejdede med kortet.

Vil du se mine andre kort af samme skabelon? Så kan du kigge her og her.

Jeg er netop ved at lægge en sidste hånd på endnu et Donna kort til en lille nyfødt pige. Jeg glæder mig til at vise kortet frem, så kig endelig forbi snart :-)

------------------------------------------------------------

Lige til sidst et billede fra i dag, hvor vejret var så skønt og dejligt, at det spejlede sig i de mange vandpytter. Jeg er meget glad for foråret og ser frem til det med stor forventning.



Tak for dit besøg og god aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...