23. august 2011

Smukke smukke smykker hos Ollie Bee

Jeg har i dag bestilt den flotteste halskæde hos Ollie Bee! 
Er den ikke smuk?
(billederne lånt hos Ollie Bee)

Netop i dag - og kun i dag - gives der 15% rabat på de nyeste smykker, som du kan se her

Ollie Bee drives af Camilla Frederiksen, der selv kreerer alle de smykke kreationer. Her er meget at vælge i mellem og alle smykker er super vidunderlige! Der er både øreringe, halskæder, armbånd, læderarmbånd, ankelkæder samt unika smykker i guld og sølv med flotte sten og smykke deltaljer!

Kundeplejen findes ikke mig bekendt bedre andre steder! Du betaler ikke for fragt eller gaveindpakning. Leveringen er hurtig og pakken du modtager er skøn til mindste detalje. Desuden bliver du forkælet med procenter og rabatter - det kommer altid som en positiv og glædelig overraskelse. Min ordre er allerede afsendt og jeg ser meget frem til at modtage den snart!  

Jeg kan på det varmeste anbefale at besøge Camillas webshop - det at altid en positiv oplevelse! 

Hvad venter du på? 

Jeg ønsker dig god shopping hos Ollie Bee :-) 

Kærlig hilsen Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...