28. august 2011

OLIVER - UDFORDRING / NYE SAGER

Glædelig søndag alle sammen! Jeg har lidt at vise frem i dag. Min bror, der skal til dåb i dag, bestilte et kort til lille Oliver. Her er resultatet:  

Jeg synes, det blev ret fint! Farverne grøn og brun er valgt i forbindelse med en udfordring hos Karina, som kortet her deltager i. Kortet deltager desuden i udfordring 45 hos Kort o Mania, hvor vi denne gang skal lave kort til en dreng/mand.

I kortet er et vers med O af Halfdan Rasmussen, da en af gaverne til Oliver var den populære og skønne ABC-bog. 

Ja, og så var jeg lige et hurtigt smut i Føtex Food, hvor jeg bor og her var mange gode krea-sager at købe! Se her:
Pige og dreng i træ med tilbehør (20 kr./stk.), Blossom chipboard (15 kr./5 stk.), dekorationsskilte i zink (10 kr./5 stk.), 'tillykke' bånd (15 kr./9 m) og designpapir 20,3x20,3 (30 kr./50 ark/10 designs).

Tak fordi du kiggede forbi :-)

4 kommentarer:

  1. Det er et flot kort i lækre farver ; )
    Tusind tak fordi du deltager i min udfordring.
    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  2. Det er et flot kort..fint papir, det med sneglene.

    SvarSlet
  3. Tak for jeres søde kommentarer - dem er jeg rigtig glad for kan I tro! Kh Camilla

    SvarSlet
  4. herlig og fargerikt kort! :D
    takk for at du deltok på vår utfordring nr 45!
    klem fra Linda S. L
    -kort o mania-

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...