25. december 2010

December 2010

Jeg var på julemarked i Berlin i slutningen af november og købte der en chokolade-julekalender til en lille dreng, jeg kender. Den har vagt stor glæde gennem december. Bag hver låge gemte der sig de flotteste figurer i mælkechokolade. Uhm!


Cille blev 15 i december - her er hendes fødselsdagskort:


Årets julegave indpakning og gavemærker:


Jeg sendte to julekort af sted i år:


Jeg lavede julegaver sammen med tre smådrenge, jeg kender. De lavede gaver til deres forældre/familie. De malede porcelænskrus og satte håndaftryk på viskestykker. Resultaterne blev rigtig fine!


På julemarkedet i Berlin fandt jeg denne navne-passepartout. På julemarkedet stod en mand med stor skæremaskine og skar den, mens jeg ventede - meget fin synes jeg. Se mere på: http://pretty-picture.de



Til sidst et fødselsdagskort til Benedicte, der blev 8 år:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...