24. maj 2014

BLOGGEN ER TILBAGE!

I sidste uge blev min gmail hacket og stort set alle, jeg nogensinde har været i kontakt med gennem min gmail modtog en meget mærkelig mail sendt af sted i mit navn, hvor jeg på dårlig dansk bad om penge til at komme hjem fra England. 

Min adgang til mailen blev totalt blokeret og min blog blev slettet. Det har taget så meget af min tid at forsøge at få adgang igen og jeg havde egentlig efter utallige forsøg droppet det fuldstændig, trods jeg var så frustreret over situationen. 

Som sendt fra himlen blev min mail genåbnet forleden dag - ALT er væk på mailen, men bloggen er tilbage i god behold og det er dejligt :-)

Midt i alt virvaret startede mine overvejelser om at oprette en ny blog på eget domæne og selvom bloggen nu er tilbage, vil jeg fortsætte med at arbejde på min idé.

Det er min tanke at rykke den til wordpress, så det bliver spændende. 

Ha' en rigtig god lørdag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...