24. november 2013

KLAR TIL NYE INDLÆG!

Så er jeg her igen! I sidste uge blev jeg hidsig over, at Picasa ikke længere virkede på min computer. Det virkede ikke som om andre i verden havde samme problem - i hvert fald ikke, når jeg spurgte Google. 

En sød læser kunne fortælle, at hendes virkede uden problemer. Nu har jeg så endeligt fået programmet afinstalleret og installeret på ny - og det virker! 

Det er så skønt! Jeg tager billeder med min iPhone og det er ikke altid, de bliver super gode. En tur gennem Picasa, så hjælper det på det. Derfor er det så fedt, at det igen virker. Jeg har flere indlæg i tankerne - billederne skal bare lige redigeres først. Det bliver ikke i dag, men måske du på billederne herunder kan se, hvor glad jeg er for Picasa. Det er jo det rene trylleri - særligt med de her billeder, hvor der overhovedet ikke er tænkt på lys eller fokus :-)





Tak for dit besøg!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med det.
    Dejligt når det fungerer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten! Det er nu allebedst, når det virker :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...