21. oktober 2013

FUGLEKVIDDER I PAPIR

I går fejrede jeg min farmors fødselsdag. Vi spiste på en hyggelig frokost-restaurant i København. Stedet hedder "Hos olde" og det var virkelig god frokost :-) 

Kortet til farmor så sådan her ud: 

Det prikkede papir er fra Søstrene Grene

Fuglemotivet er fra en fuglebog, jeg har købt i en genbrugsbutik

Maskingtape i kanten - jeg mener også, det er fra Søstrene Grene

Indeni et stempel med tillykke (søstrene grene) og en tekst skrevet på computer

Jeg kan se, jeg har en hel del besøgene på bloggen i øjeblikket. Det er rigtig dejligt, at der er nogen, der har lyst til at læse med! Det glæder mig meget og gør det endnu sjovere at blogge. Så et stort velkommen til nye læsere :-) 

Og tak for endnu et besøg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...