31. oktober 2013

ANNE BLACK LAGERSALG // PICASA HOST

Jeg tog forbi Anne Black lagersalg i København efter arbejde i dag. Det var nu ret så dejligt og jeg fik nogle fine ting med hjem:

 
Vase, kande og porcelæns-knopper 

40 kr. stk. 

175 kr. 


100 kr. 

 Og så lige en bestilling fra en veninde:
40 kr. stk. 

LAGERSALG IGEN I MORGEN
I morgen åbner de igen op for Anne Black lagersalg og der var meget tilbage til aften. Det er på Vesterbrogade 14B fra kl. 12-18. 

LAGERSALG I WEEKENDEN 
Jeg skal på to lagersalg i weekenden 

MUUTO, lør. 2/11 og søn. 3/11, kl. 11-15
Fabriksparken 8 i Glostrup 

Villeroy & Borch, fre. 1/11, kl. 10-19, lør. 2/11 og søn, 3/11, kl. 10-15
Vallensbækvej 26-28 i Brøndby 

MIT HOST
Jeg undskylder virkelig de dårlige billeder - faktisk er jeg så træt af det her indlæg, fordi det har taget næsten to timer at lave. Hvordan kan det lade sig gøre, kan du tænke? Jeg skal give dig en guide: 

- Brug en computer som er mega langsom 

- Brug en computer der kun engang i mellem vil kommunikere med din iPhone og opdag den ikke vil i dag

- Send alle billederne i en mail fra din iPhone 

- Flyt billederne over på din langsomme computer 

- Din langsomme computer løber tør for strøm og starter meget langsomt op igen

- Åben Picasa-billedebehandling 

- Opdag at stort set alle funktioner er forsvundet (hvad gør man ved det søde læser????)

- Forsøg at downloade et nyt billedbehandlingsprogram 

- Opdag du ikke gider at sætte dig ind i dit nye program, fordi det bare ser mærkeligt ud

- Drop det hele, skriv og udgiv indlægget uden redigerede billeder

- Gå i seng fordi din aften forsvandt i ingenting 

Alligevel er jeg glad for du kiggede forbi og læste med helt her til :-)
Sov godt derude (og godmorgen til dem, der først læser med i morgen)


Follow me on Bloglovin'Facebook and Instagram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...