11. juli 2013

Sommer-lopper

Sommeren byder på mange loppemarkeder og dem har jeg efterhånden lært at holde rigtig meget af. Det der med at gå rundt, kigge og se og købe en lille særlig udvalgt dims - eller mange af dem - ja det er hyggeligt :-) Og så er tanken om at få glæde af hinandens ting god. 

I weekenden besøgte jeg flere forskellige loppemarkeder 

På et lille loppemarked på Bopa Plads fandt jeg denne fine 
brandspand. Rimelig stor og i meget fin stand :-)

På det store loppemarked i Holte fandt min bror dette båt-horn. Jeg 
selv købte nogle småting til krea-projekter - stof osv. Et virkelig
 fint og godt besøgt loppemarked :-)

Til sidst var jeg i Hørsholm - et mindre loppemarked, men også 
ganske fint. Her købte jeg også lidt forskelligt stof :-)


Nu er jeg så ved at gøre klar til på søndag, hvor Dorte og jeg har 
en stand på loppemarkedet ved Svanemøllen st. Vi håber på sol :-)

Jeg håber, du nyder sommeren og tak for dit besøg!


Follow me on Bloglovin' eller Facebook

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også loppemarkeder.
    Ved d ,hvor mange boder der plejer at være på det ve Svanemøllen st. ?
    Og ,hvor ligger det i Holte ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten. Jeg har faktisk ikke været på loppemarkedet ved Svanemøllen før, men har hørt det skulle være ret stort. Det i Holte ligger lige ved Holte station - på Holte Stationsvej :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...