27. juli 2013

Neon er næsten uundværligt

Derfor gik jeg som andre amok i neon-paradis i Søstrene Grene i går. Jeg så på Facebook, at de havde fået både  nye neon-herligheder og ny maskingtape! Det havde de også :-) 

Her er min dejlige høst til sølle 104 kr. Det ville jo være en forbrydelse ikke at købe noget ;-)

Neon-klistermærker i forsk. former og farver. De store ark er også klister, så der er et væld af muligheder i dem. 

Masking-tape i syv forskellige mønstre - der var mange flere og det var super svært at vælge. 

Jeg har ikke mange dage tilbage af min ferie nu - faktisk starter jeg på arbejde allerede på mandag! Jeg har haft en dejlig ferie - en ferie, hvor jeg virkelig har mærket, at jeg har holdt ferie og hvor  længden af den har været passende. Det har været fantastisk! 

God lørdag derude!

HUSK MIN CIRKUS-SOMMER-GIVE AWAY
Følg bloggen med  Bloglovin' eller Facebook

2 kommentarer:

  1. Jeg gik også "lidt over gevind" i Søstrene igår... Lækre sager til små penge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det er jo helt fantastisk :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...