24. juni 2013

Turen går til Fredericia

Søndag formiddag stak jeg sammen med en håndfuld piger afsted til Fredericia. 

Vi skulle se teater - faktisk musical - og det kan jeg jo ikke sige nej til og heldigvis for det! Det var super godt :-) 

Det Danske Musicalakademi ligger i Fredericia og det var den ældste årgangs afgangsprojekt, vi skulle over at se. Min venindes venindes søster [er du med så langt?] spillede hovedrollen og det var årsagen til, at jeg skulle med. Jeg har aldrig mødt søsteren, men syntes alligevel jeg kendte hende lidt, da jeg sad i salen og blev blæst omkuld :-) 

Vi kørte derover og spiste frokost. Kl. 16 startede forestillingen og i døren stod lille Bruiser og tog imod: 


Måske du allerede har gættet forestillingen - nemlig Legally Blonde 


Det var en super flot og sjov forestilling, som spillede for en propfuld sal. De spillede alle sammen helt fantastisk og sang ligeså. Jeg var vildt imponeret. Bagefter var der yderligere en musik-forestilling, hvor eleverne viste mere af deres sangtalenter. Som jeg talte med min veninde om, så bør vi virkelig bruge de muligheder, der er rundt omkring med oplevelser som denne. En super professionel forestilling med en billig billetpris. En forestilling som denne er en tilbagevendende begivenhed hvert år på Fredericia teater. Dette års forestilling spiller de næste par dage. 



Tak fordi du kiggede forbi :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...