14. juni 2013

Tillykke til mig og tillykke til dig


Det er min fødselsdag i dag! Og derfor er det også tid til at finde hele to vindere af min give away!

Jeg er så glad for at have muligheden for at give to af mine læsere en oplevelse, som er skøn her om sommeren. 4 is til hver kan nydes hos Hviids is på Østerbro :-) 

Vinderne er.... 
bum...bummelum...

Lod nr. 16: 

Lod nr. 9: 
Anne (som ikke har en blog)

Stort tillykke til jer begge! Jeg kontakter jer senere, så jeg kan få jeres adresse og sende jer gavekortene. Jeg håber, I vil nyde isene ligesom meget som jeg :-)  

Til alle jer andre: Tusind tak fordi I deltog i min give away! Jeg håber den har inspireret jer til, hvor I kan nyde jeres is i sommervarmen :-)

God weekend derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...