5. juni 2013

Pastelfarvede trekanter larmer ikke

Jeg tror slet ikke, jeg har fået vist mit sengetæppe frem. 

Jeg har længe ledt efter et sengetæppe og en af mine favoriter har klart været HAYs mega dot quilt sengetæppe.  Jeg købte faktisk et i farven aqua, men det passede ikke i størrelsen og virkede for tungt i rummet, så jeg afleverede det tilbage. 

Det er faktisk ikke let at finde et sengetæppe, der passer til 140 x 200 cm. Og udover det kan det være ret svært, at finde et sengetæppe der falder i ens smag. 

Jeg kiggede på et sengetæppe fra Designer Guild - meget flot og MEGET dyrt, så det blev hurtigt droppet.  

Endelig fandt jeg så et i Ilva - ganske fint, synes jeg og til en fin pris. Det var igen for stort, men jeg har foldet siden ind mod væggen og det virker fint.


Mønsteret er fine trekanter i forskellige pastelfarver. For mig er det fint, det ikke "larmer" for meget farvemæssigt. Jeg har også mit kreabord i samme rum - det er rod nok :-) Og så pynter det virkelig med et sengetæppe. 


Tusind tak for dit besøg - ja og husk min give away, hvis du endnu ikke har smidt lodder i puljen :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...