30. maj 2013

Tænk hvis du vandt - tænk det gjorde jeg!

Jeg ved godt overskriften er inspireret af LOTTO, men det er nu ikke i Lotto, jeg har vundet.

Til gengæld har jeg været så ufattelig heldig at vinde en give away hos Atelier Strøms univers!

Faktisk vågnede jeg op til beskeden i morges og det er jo ikke helt skidt at starte en helt almindelig torsdag sådan. Præmien er et gavekort til Illum i anledningen af Tasty Days, som de holder i denne weekend fra fredag til søndag.


Dagene byder på en hav af smagsprøver - og ja så er det klart, at jeg må forbi :-)
Måske det også er noget for dig? Du kan læse mere om programmet for dagene her! 

Lur mig om jeg ikke kan finde en ganske fin ting at købe for gavekortet midt i alle lækkerierne - det er jeg næsten 100% sikker på :-) 

Tak for dit besøg og på gensyn :-)

---- 
Nå ja, så skal jeg jo lige minde om, at jeg selv har en give away klar til jer allerede på lørdag, så husk endelig at kigge forbi og læg lodder i puljen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...