23. april 2013

Jeg ved det godt...

...bloggen står lidt stille for tiden, men hæng på, jeg skal nok få den i gang igen. Instagram har fået et godt tag i mig. Et virkelig let medie, som jeg bruger temmelig meget. Følg mig her! 

Indlægget i dag er også overdynget med Instagram - et væld af kvadratiske billeder:   

gækkebrev - sutsko - påskekrea - blomster - musical - onsdagspause/Louisiana - voksdug - aftensmad - morgenmad

jordskokkesuppe - gækkebrev - viskelæder/stempler - påsketags - is - papirdåse - vand - nye rammer - påskekurv 

lagkage - snevejr - blå himmel - billedvæg - solskin - loppefund - dessert - home made stamp - nye sko 

solskin i kbh - spraymalet ramme - sofatid - stærk opvasker - ny sofa - nyt sengetæppe - gækkebrev - home made lampeskærm - ny sofa ankommet 

Tak for dit besøg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...