16. februar 2013

FØDSELSDAGSKORT OG KAMERA-SNAK

Romeo blev 7 år i onsdags og jeg var inviteret til fødselsdag med boller, lagkage og varm kakao med flødeskum. Mums! Jeg havde naturligvis taget en gave med og tilhørende denne var der selvfølgelig et dejligt fødselsdagskort. 

Kortet kan du se her:


Beklager endnu engang (og sukkende) den ringe billedekvalitet. Min søster har et dejligt spejlreflekskamera, som jeg i en periode lånte meget. Jeg ønsker mig inderligt et godt kamera selv. En iPhone kan egentlig tage okay billeder under de rigtige forhold og den rigtige betjening, men det er ikke altid til at se, om det er godt, skidt eller rigtig skidt, før det kommer på computerskærmen... Jeg har i flere lange perioder søgt efter og savlet over det ene kamera efter det andet på nettet. En ting er jeg i tvivl om: Skal jeg vælge et spejlrefleks, et kompakt eller et systemkamera? Jeg må finde en, der ved noget om det og kan fortælle mig forskellen og vejlede mig lidt. Det er virkelig en jungle. Har du nogle erfaringer eller anbefalinger så sig endelig frem :-)  

Nå, men tilbage til kortet - her er nogle nærbilleder: 

Jeg forsøger, så vidt det er muligt, at lave et kort, der er gennemført. Her tænker jeg at kortet skal fremstå som en helhed, hvor der er gjort noget særligt ud af forsiden, inden i kortet og bagsiden. Det har jeg også forsøgt med kortet her. 

Gaveindpakningen blev sådan her:


Tak til alle der kigger forbi! Det er så dejligt, at I vil følge med :-) Også en stor tak til jer, der lægger kommentarer. Det er til stor glæde for mig og jeg elsker at få indblik i, hvem der kigger med. 

Endnu et indlæg rammer bloggen i morgen - måske som inspiration til ugens kommende madplan eller næste weekends gæstemad :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...