4. december 2012

4. december # Smukke julestjerner


I november havde jeg en kreativ aften med min søde veninde Dorte. Dorte har altid et hav af ideer og denne gang skulle vi lave de her flotte julestjerner:


Dorte havde fundet inspiration i et magasin og stjernerne var super lette at lave. Jeg synes selv, de er enormt dekorative. De kan hænges op med et stykke fiskesnører  så kan man ikke se snoren. Vi brugte forskelligt mønsterpapir (jeg tror karton er for stift) og lavede i mange forskellige farver og størrelser. 

Jeg fandt en tysk vejledning på favorit-siden Pinterest, som du kan se 

Vejledningen er tegnet, så alle kan være med - også selv om tysk ikke er dit hovedsprog :-) Lav firkanten mindre eller større og lav stjerner i mange størrelser. Det er let og enkelt og resultatet er noget så smukt. 

God fornøjelse med dine fine julestjerner! Hvis du prøver kræfter med dem, så smid endelig et link til din blog og dine julestjerner ved at kommentere dette indlæg. Du er også meget velkommen til at dele links til andre julestjerner gennem din kommentar og herigennem inspirere mig og alle de andre :-) 

Husk at en kommentar på indlægget her giver dig et ekstra lod i puljen i denne uges give away (det kræver at du har tilmeldt dig selve give away'en her og desuden skriver "give away" i din kommentar, så jeg ved, det er endnu et lod i puljen om det fine Eva Rosenstand årstidsbroderi. 

Ha' en skøn tirsdag og tak for dit besøg!

7 kommentarer:

  1. Super flotte stjerner, som jeg helt sikkert skal afprøve at lave.

    Deltager selvfølgelige i din GIVE AWAY :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må du gøre :-) Man kan vel aldrig få for mange julestjerner!

      Tak fordi du deltager i min give away!
      Du har lod nummer: 13
      Held & lykke!

      Slet
  2. Hey - jeg har lige siddet og lavet sådan en :-) de er så fine !

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du deltager i min give away!
      Du har lod nummer: 16
      Held & lykke!

      Slet
  3. Fine stjerner - har set dem flere steder rundt omkring, så de er ret populære
    Deltager i din give away

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du deltager i min give away!
      Du har lod nummer: 17
      Held & lykke!

      Slet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...