23. december 2012

23. december # En sidste trommehvirvel...

 Så skal jeg have trukket vinderen af den sidste give away i denne omgang. Er det mon DIG, 
der har vundet en SHUFFLEbook, ja det skal vi nu finde ud af. 

Derfor en sidste trommehvirvel, mens Random.org finder en vinder...


BUM, BUMMELUM, BUMBUM... 
24 lodder i puljen - så kan det næsten ikke blive mere jule-agtigt. Det samme kan man sige om 
vinderen, som er JULIE JENSEN!


Julie, du kan også finde "Bjørnen sover" i din nye SHUFFLEbook - jeg håber, den bringer en masse dejlige timer med sig hjemme hos dig og din familie :-)

Du må meget gerne sende mig din adresse, så vil jeg give den videre til SHUFFLEbook, så de kan sende din præmie til dig - camillapam@gmail.com. 

Igen en stor tak til alle, der har leget med i denne give away. Et stort velkommen skal lyde til alle de nye læsere, som jeg inderligt håber har lyst til at blive hængende fremover :-)

Jeg havde faktisk lovet SHUFFLEbook at lave en anmeldelse af deres produkt "Kom og syng med os - jul", men med en meget forsinket levering (der ikke skyldes SHUFFLEbook) har det desværre ikke været muligt... Jeg modtog min SHUFFLEbook i går og jeg har da nået at kaste mit blik på den. Jeg synes, den er enormt indbydende at se på og så virker den overskuelig og gennemført. Det er meget lækre materialer og meget søde illustrationer. Jeg er så frygtelig ked af, jeg ikke fik nået at prøve den af med de kære børn i vuggeriet. Det må de have til gode til næste år...  


1 kommentar:

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...