2. december 2012

2. december # Vinder af min give away


2. december og sneen daler ned ude foran mit vindue. Dejlig start på julemåneden :-) I dag skal jeg afsløre vinderen af min første jule-give-away. Vinder bliver belønnet med dette smukke hus fra Kähler: 


Random.org har igen været behjælpelig med at trække en vinder: 


STORT tillykke Sonja! Jeg er sikker på det lille fine lyshus vil se flot ud sammen med dine andre knapt så dyre huse :-) Du må meget gerne sende din adresse på en mail til mig, så Kähler kan sende din adventsgave af sted. Skriv til: camillapam@gmail.com 


Til sidst en kæmpe tak til alle, der har deltaget i denne give away! Det har været ganske overvældende og jeg vil byde alle nye læsere velkommen til bloggen! Det har været utrolig hyggeligt at læse alle jeres kommentarer om, hvor det lille hus skulle pynte i jeres hjem. Jeg kunne nærmest tankemæssigt forestille mig, hvordan det ville se ud i alle jeres skønne hjem - dejligt! 

I morgen sætter jeg en ny give away i gang, så jeg håber meget, du kigger forbi :-) 

1 kommentar:

  1. naaaj det er jo mig, nu skal det fine hus stå sammen med de andre:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...