19. december 2012

19. december # Tivoli i regnvejr


I søndags havde min farmor inviteret min familie og jeg i Tivoli. Det er en fast og meget dejlig tradition i december måned. Vi mødes til frokost og frokosten indtages altid i Grøften. Her serverer de rigtig dejlig mad - både varm mad og smørrebrød
De sidste to år har jeg faktisk valgt at bestille Grøftens vegetarret. Det er ikke fordi, jeg er vegetar, men fordi det er nogle virkelig lækre retter, de laver - menuen er skiftende. Denne gang var det en lækker grøn salat, forårsruller og div. dyppelse. Det smagte virkelig godt - ja, jeg spiste det hele :-) 


Tivoli er smukt pyntet i juletiden og det skulle vi selvfølgelig også beundre:


Julelys og boder med alverden ting og sager: 


Uhh ja, og så er der mange, mange sine julesager at shoppe, hvis det er det, man vil:  



Dejlig onsdag til dig!

--- 

Du finder links til mine 3 give aways i min højre sidebar. 
Du er velkommen til at deltage, hvis du endnu ikke har lagt lodder i puljen.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...