25. november 2012

Kort til verdens bedste bedst'er

Så har jeg da lige et par kort at vise frem! Det er lidt længe siden, jeg sidst har vist kort på bloggen, men der sker hele tiden så meget, at jeg nogen gange kan føle, at tiden løber langt stærkere end mig. Sådan er jeg nok ikke den eneste, der har det ;-) Nå, men på denne regnvåde søndag kommer de så afsted ud til jer.

Det første kort lavede jeg til min farmor i oktober. Hun blev 86 år og hun blev naturligvis fejret rigtig godt og hyggeligt.


Kortet er temmelig simpelt. På et hvidt dobbeltkort har jeg limet en strimmel mønsterpapir m. blomster. På hver side af det blomstrede, har jeg sat lysegrønt karton. De mørkegrønne striber er lavet med tyndt silkebånd. Teksten i midten er skrevet på computer og printet. Jeg har klippet rammer i to farver og sat tekst og rammer på med klæbepuder. Indeni kortet har jeg limet mønsterpapir og grønt skrivefelt - det var dog lidt svært at skrive på, så det kunne læses. Jeg har desuden udstanset hjerter til pynt på modsatte side. 

Det næste kort lavede jeg til min mormor, der blev 80 i sidste weekend. Hun blev også fejret flot og det nød hun i fulde drag :-)



På forsiden af det hvide dobbelt-kort har jeg limet en brun baggrund. Jeg har klippet tekst og tegning ud af en gammel H.C. Andersen bog. Rundt om tegningen er der klippet en kant i orange. Øverst har jeg limet et tillykkebånd m. guldskrift på. De orange "hjerter" er lavet af fjer med hjælp fra lidt flydende lim. 


Indeni kortet har jeg lavet en baggrund af brunt karton samt endnu et udklip af tekst fra den gamle bog. Det hvide skrivefelt er blevet beklædt m. neon-tape i kanten og jeg har udstanset en lille kløver i højre hjørne. Bag på kortet har der også lusket sig noget neon-tape ind sammen med mit logo. 

Tak for dit besøg! 

Piiiist! Kig forbi i morgen - du vil ikke fortryde det, det lover jeg ;-)

1 kommentar:

  1. vil med glæde og nysgerrighed følge med hver dag. Knus

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...