5. august 2012

Surprise!

Da vores studerende i vuggestuen i sidste uge havde sidste dag, fik hun en gave af sine kollegaer
og jeg lavede et kort til hende. Vores vuggestue-gruppe hedder "Stjernerne" og derfor skulle der
selvfølgelig stjerner på kortet:
 
På forsiden af kortet har jeg sat alle børnenes navne i hver sin stjerne - indeni kortet har hver kollega
fået en stjerne. Stjernerne er lavet i Word som en figur med striber som mønster - let og enkelt.

På forsiden af kortet har jeg printet teksten "Held & lykke". Både stjerner, tekst og stjerne-rammen er
sat i forskellige niveauer med klæbepuder. Jeg har pyntet med en selvklæbende papirsbort. Det lilla
stribede papir er ligeledes lavet i Word - her kan du lave meget forskelligt mønsterpapir. 

Gaven kom i denne fine æske, som jeg har printet fra Mini Mega Design. Den kan
printes i tre forskellige farver og findes her (klik). Jeg forstørrede min udskrift med 140%, så
æsken blev større end den oprindelige, så den passede til en stor smykkeæske.
Sød og nem måde at pakke gaver ind.

God søndag allesammen og tak for besøget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...