12. juli 2012

Tillykke med dagen!

Hermed viser jeg det sidste mini-kort i rækken af fem, som du alle har mulighed for at vinde i min
give away, som trækkes d. 1. august. Kortet denne gang er et tillykke-kort:

Jeg har stemplet motivet med drengen på hvidt karton med Distress Ink (peeled paint). "Tillykke" er
en hvid stickers, som jeg har klistret på. Inden i kortet har jeg lavet et hvidt skrivefelt med en
stemplet kant. Desuden har jeg brugt en "Happy Birthday"-stickers, der ligner en ballon - snorren
har jeg tegnet med en fin sort tusch.

STORT velkommen til alle nye læsere og tak for den store interesse for min give away.
Det er dejligt, I fortsat har lyst til at følge min blog :-)

Har endnu ikke lagt lodder i puljen, har du stadig muligheden!

1000 tak for besøget! 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...