22. juli 2012

Krabbe-løjer og vind i håret

Dejligt sommervejr i dag. God varme og en lille brise, som gav vind i håret :-) Det har været oplagt
at være udendørs og det har jeg været sammen med en dreng, jeg passer.   

Vi gik ned i Sletten Havn, hvor en fisker var ved at lægge sin fangst på køl 
- han havde bl.a. fanget torsk.   

Hyggelige strandhuse 

Vi fangede krabber i havnen. Jeg mindes ikke, at jeg har prøvet det før, men sjovt det var det! Meget 
enkelt også. Ved at bruge en tøjklemme med snor i kan du lave din helt egen krabbe-stang. Vi
brugte laks som madding og det kunne de godt lide. Vi fangede tre krabber - drengen ved siden
fangede flere end det. Det var sjovt, at skimte krabberne på bunden og se dem bide sig fast. Vi 
lagde dem i en spand og betragtede dem. Det er ikke sidste gang, jeg har fanget krabber og 
det kan kun anbefales som en rigtig god sommeraktivitet. 

ooooooooooooooooooooo

Piiist! Husk min give away! Jeg har fundet ud af, at jeg har snydt jer for det ene mini-kort i puljen.
Det skal jeg nok lægge på bloggen, før jeg trækker en vinder den 1. august. 


Tusind tak for dit besøg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...