31. juli 2012

Brev fra Marie! # Sidste chance

Ej, hvor har jeg glædet mig til at modtage post, for jeg har ventet i spænding på brev fra Marie/Maries Fabrik,efter jeg i sidste uge vandt en af gevinsterne i hendes give away! Og i dag kom det! Se lige her:
Jeg er sikker på de vil give sig godt ud i et par enkle sorte rammer - lige til den nye lejlighed!
Sikke herligt og sikke heldigt :-) Tak Marie!

Så er det i morgen, at jeg skal trække en vinder i min give away, som har kørt her på bloggen den
sidste måneds tid. Det er dejligt, at så mange har haft lyst til at deltage! Her på falderebbet vil
jeg lige vise et sidste kort, som du kan vinde i min give away:
 
Det brune baggrundpapir er fra Søsterne Grene, hvor man nogen gange kan købe pakker med 
blandet karton i forskellige farver, kvaliteter og størrelser. Blomsten er udstanset af en gammel 
eventyr-bog. Midt i blomsten har jeg limet en sort knap fast. Jeg har desuden pyntet med en 
lyserød bort, lidt natursnøre og et par rhin-sten. Indeni kortet har jeg lavet et hvidt skrivefelt m. 
kant - også fra eventyrbogen. 

1000 tak for dit besøg!

-----------------------------

1 kommentar:

  1. De er nu meget skønne, de klistermærker. Sikke et fint kort. Jeg deltager i din give-away og håber jeg vinder :-)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...