23. juni 2012

Dance in the rain . . .

Der er god mulighed for at danse i regnen i dag, men det har jeg nu ikke nået endnu :-)

Jeg har til gengæld dette kort at vise frem:

Flagranken er stemplet med sort, men da farven blev for svag, tegnede jeg det yderligere op med en tusch.

Bogstaverne er stickers. De oprindelige stickers er som Y'et - de andre er kanterne udenom jeg har klippet ud. Det giver en meget god effekt og gør kortet mindre sort.

Under båndet står teksten: "Life isn't about waiting for the storm to pass - it's learning to dance in the rain", som jeg har skrevet på computer og printet.

Indeni har jeg sværtet omkring et stykke papir og skabt plads til tekst i midten. Jeg sat sat sort karton indeni kortet på den ene side - samt bag på kortet. 


Glædelig Sankthansaften!


oOoOo 
Jeg skyder min første give away i gang i 
næste uge, så hold øje med bloggen 
oOoOo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...